Week 4

3 maart 2020 - Skive, Denemarken

Afgelopen donderdag waren we nog wezen bowlen met de Deense studenten, met daarna uiteten bij een buffet. Het eten en bowlen waren op kosten van de school, alleen het drinken moest je zelf financieren.

Van ‘t weekend waren ons pa en ma mij komen bezoeken wat ook erg leuk was. We gingen vrijdag uiteten in Skive bij het Italienske bøfhus waar ik al eerder had gegeten met de Deense studenten. Wederom was het eten heerlijk en het personeel erg gastvrij. Zaterdag gingen we naar de stad Aarhus, onderweg stopten we nog bij het hoogste punt van Denemarken, het Himmelbjerget was de moeite waard! In Aarhus zijn we naar een kunstmuseum gegaan met een regenboog panorama uitzicht over de stad. Daarna zijn we nog langs Møllestien gelopen, daar waren wat mooie iconische Deense huisjes. We hadden ondertussen ook nog verrassend lekker gelunched bij een café in Aarhus. Tot slot liepen we nog even door het centrum voordat we weer terug gingen. ‘S avonds zijn we weer in Skive gaan eten alleen was het dit keer drukker. Na 2 volle restaurants zijn we bij cafe Helmuth gaan eten waar we een heerlijke burger op hadden!