Einde

13 maart 2020 - Breda, Nederland

Woensdag avond kregen we te horen dat de Deense overheid een besluit had gemaakt om alle scholen in heel Denemarken te sluiten vanaf volgende week vanwege het Corona virus. Dus wij raakten al een beetje in paniek want we moesten nog 2 en een halve week daar zitten. De volgende ochtend kregen we te horen dat we per direct naar huis worden gestuurd omdat niet alleen de school maar ook onze accommodatie dicht gaat. We kregen een paar uur om alles in te pakken en toen stond de bus klaar om naar Rotterdam te rijden. Iedereen baalden hier natuurlijk van maar we hebben een hartstikke leuke tijd gehad dus we hebben de busreis maar ook zo gezellig mogelijk gemaakt. En dat is geen probleem met deze groep!

Wel jammer om er zo abrupt een einde aan te maken maar het is nou eenmaal zo. Het had ook de eerste week kunnen gebeuren dus ik ben blij dat ik nog een mooie tijd heb mee gemaakt. Volgende week gaan we kijken of we ons meubel bij ons op school kunnen afmaken.

1. Lily brouwers:
    13 maart 2020
    Ontzettend jammer dat jullie stage zo abrupt is afgelopen.
    Je houdt er een mooie herinnering aan over.
    Daarbij heb je nieuwe technieken geleerd.
    Je meubel opdracht is n de bus mee naar nederland gegaan,dus nog werk aan de winkel.
    Fijn dat jullie zo’n hechte club zijn,dat blijft voorlopig zo!!!!!!!!
  2. Marianne Rombouts:
    13 maart 2020
    Ja idd erg schrikken Joost maar jullie hebben een leuke tijd gehad en wij vonden het erg leuk om je verslag te lezen. Bedankt hiervoor!
    Tegen de tijd dat je meubelstuk klaar is, willen we wel een foto he!
    Succes nog met je opdracht!
  3. Kees:
    13 maart 2020
    En wij zijn heel blij dat je weer thuis bent, ook al gunden wij jou ook jouw geweldige tijd daar...