Weekend

9 februari 2020 - Skive, Denemarken

Afgelopen zaterdag hebben we broodjes ontbeten met Hollandse kaas, nutella en ham. Daarna zijn we boodschappen gaan doen. Wij doen gewoon elke dag van het weekend boodschappen met ons eetgroepje om de dag mee te vullen (we zijn met z’n 3en). We hadden tomaten soep met stokbrood kruidenboter als avondeten, erg lekker! En een fruit yoghurtje als toetje. Verder deden we een beetje poolen en chillen met de gehele groep in onze vrije tijd.

Zondag hadden we afbakbroodjes als ontbijt met jus de orange. In de middag waren we weer van plan om boodschappen te doen alleen was het al heel de dag aan het stort regenen met harde wind. Dus we zijn binnen gebleven en zo dra het droog was gingen we even snel naar de McDonalds voor avondeten. Uiteindelijk toch een zeer geslaagd weekend!

1. Kees:
    10 februari 2020
    Heb je al iets van het dorp gezien of is Skive een stad? Deel nog wat foto's als het kan, Joost! Hier alles oke, trouwens, niks kapot gewaaid. De poesjes zijn erg vrolijk en beweeglijk. Heel erg leuk en gezellig. Groetjes!
  2. Joost Lambregts:
    10 februari 2020
    Ja wij komen regelmatig in het dorp/stad Skive, volgens mij is het een stad maar groter dan Breda is het niet. Het is ongeveer 10-15 minuten lopen naar het centrum, maar vandaag hebben we te horen gekregen dat we ook fietsen konden gebruiken! We komen wel vaak in Skive want elke keer als we boodschappen gaan doen of iets dan moeten we daar zijn. Ik vergeet alleen steeds om wat fotos te maken dus die heb ik nog niet. Wel fijn om te horen dat alles nog overend staat na de storm Ciara, we hebben hem hier ook lichtjes mee gemaakt gisteren.
  3. Lily brouwers:
    12 februari 2020
    Ik ben benieuwd naar de fotos