Eerste werkdag

6 februari 2020 - Skive, Denemarken

Vandaag was de eerste echte werkdag. We begonnen met het installeren van bepaalde software op onze laptops, daarvoor kwam een ict-docent. We hebben ingelogd op de servers van school en hebben Autodesk Inventor geïstalleerd, dit programma gaan we morgen gebruiken. Na het ict gebeuren gingen we schetsen maken met onze algemene docent Paul-Erik. We hebben ontwerpen gemaakt van een hal meubel. Dit meubel moet metalen onderdelen bevatten en moet ook een stoffen (zitting) hebben, want met die twee nieuwe materialen gaan we deze periode mee werken. Verder mag het meubel uit hout gemaakt worden. Ik heb een ontwerp geschetst waarbij je de zitting uit het meubel kan halen en deze functioneert dan als een los krukje. Ik heb helaas geen foto kunnen maken want de schetsen liggen nog in het lokaal. Naast de lessen krijgen we ook vaak en uitgebreid te eten. 'S ochtends, 's middags en 's avonds staat er een buffet met lekker eten klaar. In de ochtend vaak yoghurt of brood met kaas, vlees of jam en appelsap of jus de orange. In de middag warm eten net als in de avond, dit varieert elke dag. Maar vandaag zijn we met Deense studenten uit eten gegaan naar een erg goede pizzaria. De pizza's waren echt heerlijk en na het eten hebben we gezellig gepraat met de Deense studenten, dit was een erg leuke avond!

1. Lily brouwers:
    7 februari 2020
    Joost wat klinkt dit gezellig,volgens mij heb jij je draai gevonden.
  2. Joost Lambregts:
    7 februari 2020
    Ja ik heb het erg naar mijn zin hier! Vooral de sfeer in de groep is erg gezellig. Gaat daar ook alles goed?